Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2014

Πιάτα? Κουμπιά?

Πριν λίγο καιρό είχα βρει πεταγμένα κάποια ξύλινα πιάτα,εφτά στο σύνολο.Τότε δεν είχα ιδέα τι θα τα κάνω,πώς θα τα χρησιμοποιήσω,αλλά πάλι, ''πιάτα είναι'' είπα,''όλο και κάπου θα μου χρειαστούν''.
Η αλήθεια είναι πως τα είχα ξεχάσει,μέχρι που μια φωτογραφία από μεγάλο πολυκατάστημα μου έδωσε έμπνευση.
Βέβαια τα συγκεκριμένα είναι μεταλλικά,αλλά τι μ'αυτό? DIY πάνω απ'όλα.

Επειδή το ξύλο τους ήταν σε κακή κατάσταση, αποφάσισα να τα βάψω όλα λευκά και μετά να τους δώσω την απόχρωση που ήθελα.

Αφού στέγνωσε το χρώμα καλά,ετοίμασα το μαύρο και το πράσινο χρώμα .Το τρίτο πιάτο θα παρέμενε λευκό.



Για το μαύρο πιάτο έκοψα αυτοκόλλητο χαρτί σε κύκλους και τους κόλλησα σα stickers περιφερειακά.

Έπειτα πέρασα όλο το πιάτο με μαύρη μπογιά
και, όταν στέγνωσε ,αφαίρεσα τα stickers αφήνοντας έτσι να φανερωθεί το πρώτο χέρι μπογιάς που είχα περάσει.
Με το τρυπάνι άνοιξα τρύπες στο κέντρο του κάθε πιάτου, έτσι ώστε να περάσω κορδόνια για να τους δώσω την όψη κουμπιού.Ψάχνοντας όμως στα πράγματά μου για κίτρινο και πράσινο κορδόνι, δεν έβρισκα τίποτα.Έτσι αποφάσισα να χρησιμοποιήσω δύο λευκά ,αφού πρώτα τα έβαφα στο χρώμα που ήθελα.Η ακρυλική μπογιά κάνει θαύματα... και ιδού τα κορδονάκια μου!


Μόλις στέγνωσε το χρώμα, έσφιξα τα κορδόνια καλά και τα έδεσα κόμπο στην πίσω πλευρά του κάθε πιάτου έτσι ώστε να μπορώ να τα κρεμάσω στον τοίχο.
Έτοιμα!


...και το μόνο που μου απομένει είναι να βρώ μια καλή κάμερα για τις φωτογραφίες μου.