Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2014

Το πρώτο μου βραβείο!

Άκουσα για βραβείο
 και ...τσουπ το άρπαξα αμέσως.Ευχαριστώ τη φίλη blogger,Χριστίνα,από το

Art Decoration and Crafting


 για την τιμή που μου έκaνε να μoυ δώσει μια θέση στις 11 βραβευμένες bloggers.
Για ν'αποκτήσω όμως το βραβείο,θα πρέπει να ακολουθήσω τους κανόνες που το διέπουν,4 στο σύνολο.

 Νο 1 κανόνας: ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ 11 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ  ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ

  1.  Πιστεύω ακόμα στον Α'ι'-Βασίλη, στις νεράιδες και στα παραμύθια με αίσιο τέλος.
  2. Λατρεύω οτιδήποτε έχει σχέση με τη θάλασσα, εκτός των ταξιδιών με φουρτούνα.
  3. Είμαι της ρήσης ''κάθε εμπόδιο για καλό'' και ''αύριο ξημερώνει μια καινούργια ημέρα''.
  4. Αφήνω πολλά πράγματα για την τελευταία στιγμή,γιατί η πίεση με κάνει δημιουργική.
  5. Θα ήθελα να επισκεφτώ τη Βιέννη και τη Φλωρεντία
  6. Δεν μου αρέσει το πρωινό ξύπνημα.
  7. Αντιπαθητική λέξη το ρήμα ''πρέπει''.
  8. Αν ήμουν ζώο θα ήμουν σίγουρα ΨΑΡΙ γιατί μπορώ στον αφρό,μπορώ και στο βυθό.
  9. Μιλάω πολύ και φωναχτά,είμαι βροντόλαλη δηλαδή,αλλά δεν το καταλαβαίνω.
  10. Ξεχνάω σχεδόν τα πάντα καθημερινά και ζητώ από τους άλλους να μου τα υπενθυμίζουν.
  11. Καθετί το χειροποίητο είναι για μένα ΑΓΑΠΗ.

Νο 2 κανόνας:ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΙΣ 11 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ

  1. Πόσο σ'επηρεάζουν οι διαφημίσεις; Καθόλου,απλά μου ''ανάβουν'' το ενδιαφέρον να ανακαλύψω τι ισχύει πραγματικά για το διαφημιζόμενο προ'ι'όν.
  2. Κατά πόσο ακολουθείς τη μόδα και τις επιταγές της;  Ποτέ δεν ακολουθώ τη μόδα γιατί δε μ'αρέσει να πηγαίνω με το κοπάδι, αλλά να ξεχωρίζω.
  3. Γιατί ασχολείσαι με το blogging;  Εξωτερικεύω όλη την εσωτερική μου ένταση και μοιράζομαι διαφορετικές ιδέες που ξεκλειδώνουν τη φαντασία μου.
  4. Τι είναι για σένα το ''κάντο μόνος σου''; Στοίχημα με τον εαυτό μου.
  5. Πιστεύεις ότι ο υπολογιστής είναι μέσο εξυπηρέτησης ή μέσον αποξένωσης;  Πιστεύω ότι είναι ''εργαλείο'' . Όλα τα εργαλεία είναι χρήσιμα ,αρκεί να παίρνεις  τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας.
  6. Πώς αξιοποιείς τον ελεύθερο χρόνο σου; Με κατασκευές και χειροτεχνίες κάθε είδους και με το να μαθαίνω νέα πράγματα.
  7. Πιστεύεις ότι η μητρότητα αποτελεί εμπόδιο για την καριέρα της σύγχρονης γυναίκας; Για μένα η μητρότητα ΕΙΝΑΙ η καριέρα της σύγχρονης γυναίκας.
  8. Φθείρει ο γάμος τον έρωτα; Τον αναβαθμίζει σε κάτι πιο σπουδαίο,την αγάπη.
  9. Ποια είναι η τελευταία ταινία που είδες;  ''Οσα παίρνει ο άνεμος'' .
  10. Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο που διάβασες; Ένα παιδικό βιβλίο στη δουλειά μου με τίτλο ''Μου αρέσει να είμαι εγώ''.
  11. Ποιο είναι το στυλ σου στη διακόσμηση; ECLECTIC και πάσης Ελλάδος!

Νο 3 κανόνας: Να δώσω το βραβείο σε 11 άτομα και να τα ενημερώσω.

  1. η γελαστή κλωστή
  2. Syntages apo spiti
  3. Mary...gr
  4. Decofairy.gr
  5. Κυκλάμινο
  6. Souloupose to
  7. lilia spoon- stories
  8. Τεχνοτροπίες και διακόσμηση
  9. Φτιάξτο μόνη σου
  10. Stardust-Decor n' Style
  11. Το χαμομηλάκι
  12. Tis Annios

Νο 4 κανόνας: Να γράψω με τη σειρά μου  11 ερωτήσεις γι'αυτούς που θα βραβεύσω.


  1. Ηλιοβασίλεμα ή ανατολή;Ποιο απ'τα δύο σε εκφράζει;
  2. Ποια τρία μέρη στον κόσμο θα ήθελες πολύ να επισκεφτείς;
  3. Ποιο δωμάτιο του σπιτιού σου θα ήθελες να ανακαινίσεις;
  4. Ψαροταβέρνα ή χασαποταβέρνα;Gourmet ή σπιτικό φαγητό;
  5. Τι θ'αγόραζες από μια antiquerie;
  6. Θα προτιμούσες  να αποκτήσεις  εξοχικό στο βουνό ή στη θάλασσα;
  7. Τι θα θυσίαζες για ν'αποκτήσεις κάτι που θα ήθελες υπερβολικά πολύ;
  8. Θυμάσαι το πρώτο σου ποδήλατο;Τι χρώμα είχε;
  9. Κωμωδία ή δράμα;Tι προτιμάς;
  10. Άν σου χάριζαν τρία έπιπλα/αντικείμενα,ποια θα ήθελες να είναι αυτά;
  11. Πώς ήταν η μέρα σου σήμερα;
Eλπίζω να μην σας κούρασα και να ευχαριστήσω πολύ πολύ τη φίλη blogger, Xριστίνα ,που με επέλεξε προς βράβευση.
                                       Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε!