Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2014

Πινακίδα

Πριν από λίγο καιρό μία πολύ καλή φίλη  με το σύζυγό της είχαν την τύχη ν'αγοράσουν το δικό τους σπίτι.Σκέφτηκα πολύ για το δώρο που θα τους έκανα για τα ''καλορίζικα'' ,αλλά δεν μπορούσα να βρω κάτι που πραγματικά θα τους θύμιζε ότι ήταν από μένα.Βλέπετε η κοινωνική και φιλική τους παρέα είναι μεγάλη και το δώρο μου θα χανόταν ανάμεσα στ'άλλα.Και τότε... βρέθηκαν μπροστά μου ένα βροχερό πρωινό που οδηγούσα για τη δουλειά μου.Τι ήταν;Τίποτα το σπουδαίο γι'αυτούς που τα πέταξαν ,αλλά τόσο χρήσιμα για μένα!Δύο πόρτες από ντουλάπια κουζίνας στέκονταν μες στη βροχή και με περίμεναν υπομονετικά.Τις πήρα μαζί μου και μόλις σχόλασα στρώθηκα στη δουλειά ,αφού πρώτα βεβαιώθηκα ότι είχαν στεγνώσει καλά.


Καλό γυαλοχαρτάρισμα επειδή απ'τη βροχή είχαν φουσκώσει σε πολλά σημεία.


Βλέπετε τι εννοώ;Την τρύπα απ'το πόμολο δεν την έκλεισα επίτηδες γιατί από εκεί θα κρεμαστεί.



Πέρασμα 2 χέρια handmade chakpaint σε λευκό

Κι από πάνω 1 χέρι γκρι που το έφτιαξα απλά ρίχνοντας λίγο μαύρο ακρυλικό χρώμα στη λευκή μπογιά.Το έτριψα με ψιλό γυαλόχαρτο  για να μπορέσει να εμφανιστεί το λευκό μέσα από το γκρι.




Σε μαύρο αυτοκόλλητο έφτιαξα το σχέδιο που ήθελα ...




κι αφού το κόλλησα πάνω στο ξύλο ,έβαψα στα κενά τους με μαύρο ακρυλικό ταμπονάροντας ελαφρά.(συγνώμη ,έχασα τις φωτογραφίες).

Αφού στέγνωσε το χρώμα ,ζωγράφισα το ''Ζ'' στο σημείο που υπήρχε η τρύπα από το πόμολο,επειδή το επίθετό τους αρχίζει από το γράμμα  ΖΗΤΑ.




Και τώρα ,κορίτσια,η ερώτηση για το κοινό:τα μαύρα γράμματα να τα αφήσω ως έχουν ή να τα περά σω κι αυτά με γυαλόχαρτο;

Περιμένω τις απαντήσεις σας ή και όποια άλλη ιδέα για την πινακίδα μου.Τα φιλιά μου!