Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2014

ΑΓΑΠΗ

Σήμερα οι περισσότεροι από σας γιορτάζουν τον έρωτα.Για μένα η μέρα αυτή είναι αφιερωμένη στην αγάπη... την άδολη,την αγνή,την αληθινή αγάπη.Για κάποιο πρόσωπο αγαπημένο που μου λείπει πολύ και που δεν παύω να το λατρεύω ακόμη κι αν δεν είναι πια  κοντά μου.Όλες αυτές τις μέρες ετοίμαζα πραγματάκια στο χρώμα που λάτρευε και σήμερα πρόσθεσα ένα ακόμη χρώμα στον διάκοσμό μου για να τιμήσω μία καινούργια φίλη που μου απέδειξε ότι αγάπη είναι να νοιάζεσαι έστω κι αν βρίσκεσαι μακριά.
Έτσι αγόρασα καρδούλες φελιζόλ


και άρχισα να τις βάφω όχι στο κλασσικό κόκκινο αλλά ...


 και κατέληξαν έτσι!



Από το the grafics fairy εκτύπωσα και έκοψα τις χάρτινες καρδούλες και τις στόλισα στο βάζο με τα χρυσολούλουδά μου.







Οι καρδούλες στόλισαν την diy  κατασκευή μου (καπάκι pyrex και κομμάτι ξύλου από ξύλινη εσωτερική σκάλα)

Η  καρδιά-κουμπιά  και το καδράκι  love is in the air πήραν τη θέση τους μαζί με το δισκάκι-μαυροπίνακας.



κι έτσι στόλισα για φέτος τούτη την μέρα ...ΜΩΒ και ΜΕΝΤΙ



Σ'ΑΓΑΠΩ,ΜΑΜΑ