Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

the wall

Όχι,ο τίτλος δεν έχει καμία σχέση με το τραγούδι των Pink Floyd The wall, αλλά είναι δανεισμένος από το blog Artdecorationcrafting by Christina Makri,επειδή η έμπνευση  για το σημερινό μου diy προήλθε από δική της ανάρτηση.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.Λίγο καιρό πριν μία φίλη μου έδωσε ένα κομμάτι δερματίνης σε ασημένιο χρώμα(είπαμε δεν πετούν τίποτε χωρίς προειδοποίηση).

Το κράτησα ,αναρωτιόμουν όμως με ποιο τρόπο θα το χρησιμοποιήσω.Ώσπου διάβασα το άρθρο της φίλης blogger και η απάντηση ήρθε ως ''από μηχανής θεός''.Ο τοίχος πίσω απ'το κρεβάτι ήταν άδειος και αναζητούσε κάτι για να ομορφύνει.Θυμήθηκα ένα κομμάτι δαντέλας που είχα χρησιμοποιήσει για χριστουγεννιάτικο decor και κάποιους καμβάδες που είχα αγοράσει κάποια στιγμή στο παρελθόν, επειδή τους βρήκα σε εξευτελιστική τιμή.Το μόνο που μου έλειπε ήταν κάτι για να δώσω την απαιτούμενη λάμψη.Τρεις πλαστικοί καθρέφτες γιόρταζαν τη φθήνια τους σε μεγάλο πολυκατάστημα κι έτσι μου ''έκλεισαν το μάτι'' την ώρα που περνούσα από μπροστά τους.Αυτό ήταν !Έγιναν δικοί μου και ήμουν έτοιμη να ξεκινήσω.  

Έκοψα την ασημένια δερματίνη και τη δαντέλα στα μέτρα που ήθελα και με το συρραπτικό για ταπετσαρίες τα κάρφωσα στους καμβάδες.Με το πιστόλι σιλικόνης κόλλησα τους καθρέφτες επάνω στον κάθε καμβά(είναι πλαστικοί και με ελάχιστο βάρος) και το έργο μου είχε τελειώσει.



 Βλέπετε τι όμορφη λάμψη δίνει το ασημί χρώμα κάτω απ'τη δαντέλα;




Ένα πρόχειρο κρέμασμα στον τοίχο για να πάρετε μια ιδέα πώς δείχνουν όλα μαζί.Σκέφτομαι να τα τοποθετήσω χαμηλότερα και ελαφρώς μακρύτερα το ένα απ'το άλλο για να υπάρχει κενό ανάμεσά τους ,ώστε να ξεπροβάλλει το ανοιχτό γκρι του τοίχου(ναι,είναι γκρι!).Απλά το μετάνιωσα,που με τη σκουρότερη  γκρι απόχρωση ,έβαψα μόνο τα δοκάρια και όχι ολόκληρο τον τοίχο.Πιστεύω ότι το αποτέλεσμα θα ήταν πιο theatrale.Η άνοιξη όμως είναι κοντά και ένα βαψιματάκι θα το ρίξουμε.

Έγιναν όμορφα,δε νομίζετε;Και το χρώμα τους ταιριάζει τόσο πολύ με την κουρτίνα μου και το κάλυμμα του κρεβατιού!Σας οφείλω φωτογραφίες ,αφού πρώτα καθαρίσω και συγυρίσω το χώρο!!!
Καλό σαββατοκύριακο!