Πέμπτη, 6 Μαρτίου 2014

Βραβείο Νο 2

Πριν λίγο καιρό η αγαπητή Ιωάννα από την Μπισκοτούπολη μου έκανε την τιμή και μου χάρισε το 2ο μου βραβείο.Λίγο οι κατασκευές μου,λίγο η Αποκριά,λίγο η γρίπη δε με άφησαν να βρω χρόνο για να την ευχαριστήσω και να τιμήσω το βραβείο που μου έδωσε.Ελπίζω να δείξει κατανόηση για την αργοπορία μου ,αλλά ήρθε η ώρα να της αποδείξω ότι δεν τη λησμόνησα.Ας δώσω λοιπόν απαντήσεις στις ερωτήσεις της ,αφού τα υπόλοιπα σκέλη που αποτελούν το βραβείο έχουν ήδη απαντηθεί στο Βραβείο.

1.Από που εμπνεύστηκες το όνομα του blog σου;
 Από το όνομά μου και τη σύζευξη των αγγλικών  λέξεων craft και alcoholic.

2
.Γιατί ξεκίνησες το blogging;
Πέρασα ένα πολύ δύσκολο στάδιο με το χαμό αγαπημένου μου προσώπου κι έπρεπε να επιλέξω ανάμεσα στην κατάθλιψη και το blogging.Διάλεξα το δεύτερο.

3. Ποια είναι η αγαπημένη σου ανάρτηση;

4.Μία κατασκευή,ανάρτηση που θέλεις να κάνεις,αλλά όλο αναβάλλεις.
 Ένα παλιό ρολόι.

5.Βουνό ή θάλασσα;Αγαπημένος προορισμός σου;
 Θάλασσα ή βουνό με θέα στη θάλασσα.Αγαπημένος προορισμός το εξοχικό στη θάλασσα που το έχω στήσει με τα χεράκια μου και εκεί μπορώ να ασχοληθώ με όλα τα χειροτεχνικά μου.

6.Που θα ήθελες να είναι το επόμενο ταξίδι σου;
Στα κάστρα της Σκωτίας ή στην όπερα της Βιέννης.

7.Αν μπορούσες να διαλέξεις τώρα,τι δουλειά θα ήθελες να κάνεις;
Diyer.

8.Τι προτιμάς μοντέρνο ή παλιό;Μίνιμαλ ή όχι;
Παλιό με διάθεση μοντέρνου.Η μίνιμαλ εκδοχή δε συνάδει με τον χαρακτήρα μου.

9.Αν μπορούσες να παίξεις σε μία ταινία,σε ποια θα ήθελες να παίξεις;

10.Ένα τραγούδι που σε εκφράζει.

11.Μία αγαπημένη σου εικόνα.


Ευχαριστώ τη φίλη Ιωάννα ,κι ελπίζω να μη σας κούρασα.Τα φιλιά μου!