Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Ο ταχυδρόμος άργησε μια μέρα!

Φυσικά ,δε φταίει ο ταχυδρόμος! Απλώς ,έχω τόσες ανειλημμένες υποχρεώσεις τον τελευταίο καιρό με τη δουλειά μου, κάποιες  diy κατασκευές δικές μου και φίλων, την νεοαποκτηθείσα σκυλίτσα μας, που ορισμένα πράγματα ξεφεύγουν απ'το πρόγραμμά μου και μένουν πίσω.Έτσι εχθές το μεσημέρι έλαβα έναν φάκελλο που περίμενα με περισσή χαρά,αλλά σήμερα αργά το βράδυ βρήκα την ευκαιρία να αναφερθώ στο τι ήταν αυτό που εναγωνίως πρόσμενα.




Ε,ναι,λοιπόν,ο φάκελλος περιείχε το δωράκι μου από την αγαπημένη μας Δήμητρα του Decor Asylum και μπορώ να σας πω ότι στην πραγματικότητα η ζωγραφιά της είναι πολύ καλύτερη απ'ότι δείχνει στην εικόνα .Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη τόσο για το δώρο που έλαβα όσο και για το ότι έχω αποκτήσει μια διαδικτυακή φίλη , που αν και προσωπικά δεν γνωριζόμαστε ,παρ'όλα αυτά τη νοιώθω δικό μου άτομο.
Δήμητρα, σ'ευχαριστώ πολύ που με τίμησες κι εύχομαι στη  ζωή σου να σ'έχουν  πάντα ''στα πούπουλα''.

Υ.Γ. Ψάχνω καδράκι και θα σας δείξω φωτογραφίες σύντομα.