Σάββατο, 29 Μαρτίου 2014

Φτεροπούπουλο

Το δικό μου φτεροπούπουλο, δώρο της  Δήμητρας από το Decor Asylum ,βρήκε επιτέλους τη θέση του.Μετά από πολύ ψάξιμο για την κατάλληλη κορνίζα και τη μεριά που θα τοποθετηθεί,πιστεύω ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου με το τελικό αποτέλεσμα.
Ας τα πάρουμε όμως απ'την αρχή. Έψαξα ανάμεσα σε πολλές φωτογραφίες για να καταλήξω σε αυτές τις τρεις...





...και ξεκίνησα με σκοπό να καδράρω το φτεροπούπουλο στο χώρο της κρεβατοκάμαρας επειδή σα χρώμα θα ταίριαζε αφάνταστα.
Σκεφτόμουν ακόμη και diy κορνίζα (σε φουξ βεβαίως και απολύτως) από ξύλινα διακοσμητικά πηχάκια.
Μέχρι σήμερα όλα αυτά κι ως τη στιγμή  που αντίκρυσα  την ''απόλυτη''κορνίζα.


Σε χρυσαφί χρώμα με λευκό  πασπαρτού και με τη σκέψη ότι ένα τέτοιο όμορφο χειροποίητο δώρο θα ήταν κρίμα να μην είναι ορατό σε άλλους -αφού στο υπνοδωμάτιό μου θα το χαιρόμουν μόνο εγώ- αποφάσισα ότι το καταλληλότερο σημείο είναι ο μπουφές στην κύρια είσοδο του σπιτιού.Εκεί έχω όλα τα αντικείμενα που μου θυμίζουν αγαπημένες στιγμές και πρόσωπα .

'Ετσι , κάθε φορά που γυρίζω σπίτι , θα είναι απ'τα πρώτα πράγματα που θα αντικρύζω και θα ξέρω ότι κάπου μακρυά υπάρχει ένα άτομο πολυαγαπημένο που σύντομα εύχομαι να το γνωρίσω κι από κοντά.







 Δήμητρα, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για το υπέροχο δωράκι σου!



Να είστε όλες καλά! Φιλιά!