Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

Ταπετσαρία

Η γρίπη μου χτύπησε την πόρτα εδώ και πολλές μέρες και μπορεί να μην έχω αναρρώσει πλήρως αλλά μου έλειψε η παρέα μας και ξεκίνησα να ανατρέχω στις ενημερώσεις μου για να προλάβω να δω τις αναρτήσεις σας και να σας ευχηθώ με τη σειρά μου καλή Σαρακοστή.
Τώρα θα μου πείτε ''πού κολλάει η ταπετσαρία;''.
Το λοιπόν ,κορίτσια, η ταπετσαρία κολλάει παντού και ομορφαίνει ή δίνει άλλο αέρα σε αγαπημένα αντικείμενα.Κομμάτια ταπετσαρίας που έχουν περισσέψει και είμαστε έτοιμες να τα πετάξουμε ,μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κατασκευές και diy και να μεταμορφώσουν πολύ γρήγορα και εύκολα οτιδήποτε θέλουμε να αλλάξουμε.

Κουτιά αποθήκευσης




Ηλεκτρικές συσκευές



Το εσωτερικό συρταριών




Πολυκαιρισμένες επιφάνειες επίπλων που θέλουμε να καλύψουμε




Καθημερινά έπιπλα με βαρετές όψεις








Diy κατασκευές 










Στον τοίχο σαν έργα τέχνης








Και πιστεύω ότι κράτησα το καλύτερο για το τέλος...


Και αν μετά απ'όλα αυτά σάς βρίσκεται κάποιο ξεχασμένο κομμάτι ταπετσαρίας που δε θέλετε να το χρησιμοποιήσετε, χαρίστε το!


                                                            ΔΕΧΟΜΕΘΑ    ΔΩΡΕΑΙ

                                                                                                                       Τα φιλιάμου!