Παρασκευή, 7 Μαρτίου 2014

Απαντήσεις στη Σοφία

Ωραίες ερωτησούλες από το βελονάκι της Σοφίας και τολμώ να της απαντήσω με κατιτίς από χιούμορ.

1) Ποιος σκότωσε τον Τζον Κένεντι;
Μ' έχουν ορκίσει να μην το μαρτυρήσω και κουτσομπολιά δεν κάνω.

2) Ποιον διάσημο ντετέκτιβ θα ήθελες να υποδυθείς;
Tον αστυνόμο Σα'ί'νη.

3) Γιατί τα άλλα στρουμφάκια κλωτσούσαν συνεχώς τον Σπιρτούλη;
Ο Σπιρ Του  Λη ,δεύτερος αξάδερφος του συμπέθερου της κουνιάδας του Μπρους Λι ,τους έκανε καθημερινή προπόνηση στις πολεμικές τέχνες.Έτσι εξηγείται το κλωτσίδι και είμαι σιγουρότατη γι'αυτό που σας λέω.

4) Ας παίζουμε Θάρρος ή Αλήθεια. 
Αν διαλέξεις Αλήθεια, θέλω να ανακαλέσεις στην μνήμη σου και φυσικά να μοιραστείς μαζί μας μια στιγμή που ένιωσες ανίσχυρη ή ντροπιασμένη ή σαγηνευμένη. 
Αν διαλέξεις Θάρρος,  θέλω να μοιραστείς μαζί μας την πιο ανεκδιήγητη φωτογραφία σου (μετράνε και οι μεταμφιέσεις) ή το αντικείμενο που σου έκαναν δώρο (πχ η πεθερά σου, ο άντρας σου κτλ) και μισείς θανάσιμα αλλά δεν μπορείς να ξεφορτωθείς γιατί θα σε πουν στριμμένη!
 Ανίσχυρη, όταν ήξερα ότι μας ''αφήνει'' και δεν μπορούσα να κάνω κάτι για να την εμποδίσω.

5) Ποιος είναι ο αγαπημένος σου σούπερ ήρωας και γιατί; (Απαντήσεις τύπου Μακόναχι: Ο εαυτός μου 10 χρόνια μετά, δεν πιάνονται)
Ο ''καλός'' μου γιατί με ανέχεται όσο δεν το φαντάζεστε.

6) Ποιο είναι το χειρότερο βιβλίο που διάβασες ποτέ σου;
 Γεωμετρία 3ης Λυκείου.

7) Υπάρχουν εξωγήινοι; ΤΟΥρουρουρουΡΟΥρουυυυυυ.



8) Πως πιστεύεις πως η Σκάλυ και ο Μώλντερ συνέλαβαν τον Γουίλιαμ; -Μην μου πεις δεν έχεις δει X-Files?
Κι εσύ μη  μου πεις πως δεν έχεις ακουστά τον ''κρίνο'' ;

9) Ξέχνα για λίγο πως είσαι καλό κορίτσι και έχεις ανατροφή και χριστιανικές αρχές και πες μου ειλικρινά, Σούφρωσες ποτέ σου αντικείμενο?
Η αλήθεια είναι ότι είχα μια φούστα που μου έπεφτε  χαλαρή στη μέση κι έτσι αναγκάστηκα να  σουφρώσω λίγο  το λάστιχό της.

10) Την βλέπω η καλή σου νεράιδα και σε μεταμορφώνω για 24 ώρες σε άντρα. Τι θα έκανες;
Ό,τι θα έκαναν οι περισσότεροι άντρες: 24ωρο relax.


11) Επειδή έχω τρελά κέφια. Θέλω να ξαναγράψεις το Φινάλε του βιβλίου, της ταινίας ή της σειράς που σε απογοήτευσε περισσότερο. Άντε να σε δω, που τρώγεσαι με τους σεναριογράφους και τους συγγραφείς θα κάνεις καλύτερη δουλειά! 
H Koκκινοσκουφίτσα θα'πρεπε να τιμωρηθεί που δεν άκουσε τη συμβουλή της μαμάς της και ο λύκος να ζούσε στο φυσικό του περιβάλλον χωρίς το  φόβο του κυνηγού.

Οι δικές μου 11 ερωτήσεις είναι σε συμπυκνωμένη μορφή.Λοιπόν,ξεκινάμε!
5 πράγματα που επιθυμείς για σένα , 5 πράγματα που δεν επιθυμείς για σένα και 1 πράγμα που επιθυμείς για κάποιον άλλο.
Τα λέμε το συντομότερο  ,κορίτσια.Καλό σαββατοκύριακο!