Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

Mουσική για πάντα

Δράττομαι της ευκαιρίας από το decorasylum  για λίγη μουσικούλα και αναρωτιέμαι ποια τραγούδια να συμπεριλάβω στην πεντάδα .Ομολογώ ότι πολύ δύσκολα ξεχώρισα τα παρακάτω πέντε,αλλά λίγο πολύ θα καταλάβετε το ''τι εστί Αλέκα''.



Σε όλα τα πάρτυ ,σε όλες τις εκδρομές ,αυτό το τραγούδι παιζόταν πάντα για μένα.
Ήταν το σήμα κατατεθέν μου.




Δύο καταπληκτικές φωνές και μουσική ορχηστρική!

.



Μουσική παιχνιδιάρα 
κι ένα εξαίσιο χορευτικό από τον αγαπημένο μου Gene  Kelly.




H jazz, όπως έχω ξαναπεί όταν  πρωτογνωριστήκαμε,
είναι η αγαπημένη μου μουσική(είμαι λίγο από jazz!).
Φυσικά, ο Louis Armstrong είναι η μεγάλη μου αγάπη.




Aυτό το τραγούδι το αντάμωσα τυχαία ένα βράδυ.
Το αγάπησα πολύ τόσο για τα λόγια ,όσο και για τη μουσική του. 




Και σας αφήνω να περάσετε ένα ήρεμο και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο
με το τραγούδι που θα τραγουδούσα ,
αν ποτέ μου ζητούσαν να πω 
ποιο είναι το ομορφότερο πράγμα στον κόσμο




                                                                      Φιλιά πολλά και γλυκά!