Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2014

Κάτι για τη λιγούρα...! (έχουμε επισκέψεις)


Σήμερα έχω τη χαρά να φιλοξενώ μια φίλη που έπειτα από την τελετή βάπτισης
  και τις εν τάχει ,αλλά λεπτομερειακά  προσεγμένες προετοιμασίες
 για τα υπέροχα γενέθλια με θέμα το αερόστατο του γιου της Αλέξανδρου,
βρήκε το χρόνο να μας γλυκάνει με κάτι απλό και γρήγορο ,αλλά φανταστικά νόστιμο.

Σας αφήνω να το απολαύσετε οπτικά 
και σας συνιστώ να το απολαύσετε και γευστικά.
------------------------------------------------------

Γεια σας, είμαι η Μαρία από το Swanocean, μαμά 2 ζιζανίων, ασχολούμαι με τα τσόχινα διακοσμητικά και στον ελεύθερό μου χρόνο (που συνήθως είναι ανύπαρκτος) μ’ αρέσει να παίζω ζαχαροπλαστική.
Επειδή όμως ο χρόνος μου όπως είπα είναι περιορισμένος προτιμώ τις εύκολες συνταγές γι’ αυτό σήμερα θα σας φτιάξω μία κοτσίδα κανέλας.





Θα χρειαστούμε:
  • ·         1 πακέτο φύλλο σφολιάτας
  • ·         3 κ.γ. κανέλα
  • ·         4 κ.γ. ζάχαρη
  • ·         1/3 κούπα βούτυρο

Λιώνουμε το βούτυρο κι απλώνουμε μ’ ένα πινέλο πάνω στη σφολιάτα που έχουμε ανοίξει.
Πασπαλίζουμε με κανέλα και ζάχαρη και τυλίγουμε την σφολιάτα. Δημιουργείται μία «φρατζόλα» που στις άκρες του φαίνεται σαν σπιράλ. Κόβουμε την σφολιάτα κατά μήκος στα 2 και πλέκουμε τα 2 κομμάτια σαν πλεξούδα.
Παίξτε με το σχήμα του και τοποθετήστε σ’ ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί.
Ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180C για περίπου 35 λεπτά ή μέχρι να χρυσίσει.
Όταν το βγάλετε από το φούρνο αφήστε το να σταθεί και πασπαλίστε με ζάχαρη άχνη.





Αλέκα μου σ’ ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία κι εύχομαι σιδερένια γρήγορα!



Εγώ σ'ευχαριστώ,Μαρία μου,για το χρόνο που διέθεσες να μας παρουσιάσεις το γλυκάκι σου !
Τη Μαρία μπορείτε να την επισκεφθείτε στη σελίδα της στο facebook
                                           στο ιστολόγιό της  ''swanocean.blogspot.gr''
                                      και στο προφίλ της   +MariaNaka στο  Google+ 


                                                                                                        Τα φιλιά μου!