Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2014

Χρώμα και γυαλί


Μαγεμένη από τις φωτογραφίες  της ανάρτησης του Decorasylum 
κι επειδή μέχρι στιγμής δεν έχω καταφέρει να βρω αυθεντικά κομμάτια sea glass 
είπα να δημιουργήσω τα δικά μου ψάχνοντας στο διαδίκτυο για πληροφορίες.

Κάποια faux sea glass μπουκάλια-βάζα τράβηξαν την προσοχή μου











 κι έτσι το επόμενο diy μου μπήκε σε εφαρμογή.












Atlacol 
Νερό
Χρώμα ζαχαροπλαστικής

50% ατλακόλ και 50% νερό για να αραιώσει η κόλλα και 2-3 σταγόνες από το χρώμα,
ανάλογα με το πόσο φωτεινό ή σκούρο θέλετε να γίνει το γυάλινο αντικείμενο






Απλώνετε το χρώμα με το πινέλο,αφήνετε να στεγνώσει 
κι αυτό είναι όλο.












    πηγή           
    πηγή                                                                                                               Τα φιλιά μου!