Τετάρτη, 13 Αυγούστου 2014

Υπομονή


O.K. , είχα μερικές μέρες να διαβάσω νέα σας και να σας πω και τα δικά μου ,
αλλά συγχωρέστε με γιατί περίμενα οχτώ χρόνια για να υλοποιηθεί η επιθυμία μου
 και οι εργασίες με κράτησαν μακριά σας.
Την τρέλα μου για τον μαίανδρο είναι σίγουρο ότι τη γνωρίζετε
και την είδατε αρκετές φορές σε πράγματα που με περιβάλλουν όπως

στο στεφανάκι του Μαγιού



και πιο πρόσφατα στο Μαίανδρος και Λέανδρος,


αλλά η χαρά μου δεν περιγράφεται αφού μετά από οχτώ χρόνια, 
(η υπομονή μου σκάει γάιδαρο όπως λέει κι ο Φωτάρας)
επιτέλους απέκτησα τα κάγκελα με το αγαπημένο σχέδιο.

ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ...και τα μυαλά στα κάγκελα!



Μόλις βάψω το μαίανδρο και τις λόγχες σε χρυσό, 
 θα σας έχω κι άλλες φωτογραφίες 
για να μου πείτε τη γνώμη σας .

Προς το παρόν  πάρτε μια γεύση από τη δική μου χαρά και ικανοποίηση.


Σας φιλώ γλυκά 
κι εύχομαι κι οι δικές σας επιθυμίες να γίνουν πραγματικότητα!