Πέμπτη, 7 Αυγούστου 2014

Ελληνική Ταλαιπωρία

Πριν μέρες έστειλα σα δώρο χειροποίητα πλεκτά  σουβέρ σε μία φίλη .Με κάποιο περίεργο(?) όπως πάντα τρόπο τα πράγματα δεν εξελίχθησαν καλά στην πορεία .Τα ΕΛ.ΤΑ. (βλ.Ελληνική Ταλαιπωρία) μου'καναν καψόνια στην αποστολή και δυστυχώς είμαι κι εγώ ακόμη ένα θύμα τους.Σίγουρα τα σουβεράκια μου θα ταξιδεύουν για κάπου, ή θα βρίσκονται κάτω από το βάρος άλλων δεμάτων(κλαψ,κλαψ), ή έχουν περάσει ήδη στα χέρια άλλου ιδιοκτήτη.
Σ'εναντίωση όλων αυτών κι επειδή ίσως κι εσείς έχετε κάποια πλεκτά  μοτίφ που δεν ξέρετε τι να τα κάνετε αποφάσισα να diyάρω τα δικά μου boho style σουβέρ κι όπως θα δείτε είναι πανεύκολα να γίνουν.
Θα χρειαστείτε: πλεκτά μοτίφ
                          φελλό σε φύλλα
                          βενζινόκολλα
                          ψαλίδι


Κόβετε το φύλλο φελλού στο σχήμα του μοτίφ σας και το κολλάτε με βενζινόκολλα .Λίγα λεπτά υπομονής κι είναι έτοιμα προς χρήση.








Καλή επιτυχία!
            
                Τα φιλιά μου!