Πέμπτη, 7 Αυγούστου 2014

Γιατί etsy μου αρέσει!


Το θυμάστε;




Είναι το βραχιολάκι που έφτιαξε η φίλη Ζήνα
με το πολυαγαπημένο μαλλί πλεξίματος που μου έστειλε
 κι έντυσα τις πετρούλες μου




Ήρθε κρυμμένο μέσα σ'ένα όμορφα στολισμένο κουτάκι

  
που όταν το άνοιξα, έμεινα έκπληκτη.



Το γεμάτο χρώματα βραχιόλι από την  EfZinCreations




(μετά από καβγά με την κόρη μου για να το αποκτήσει κι αφού μου το'κλεψε 3-4 φορές) 



βρίσκεται στα χέρια μου... 

φορεμένο μαζί με το αγαπημένο μου ρολόι ,δώρο κι αυτό από άλλη φίλη.




 Ευχαριστώ πολύ,Ζήνα! 

Ειλικρινά με συγκίνησες με τη γεμάτη αγάπη χειρονομία σου.




Την Ζήνα και τις δημιουργίες της μπορείτε να τη συναντήσετε σε μια βόλτα στο



                                                                                                                     Φιλιά πολλά!