Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

Σανίδες κοπής


Απλές σανίδες ξύλου που κάποτε εξυπηρετούσαν τις νοικοκυρές ,
έχουν γίνει αντικείμενα διακόσμησης από τα χέρια των ανά την υφήλιο bloggers.


Άλλοτε μαυροπίνακες,

the cozy old farmhouse


ή πίνακες σημειώσεων

κι άλλοτε σαν βάση για βιβλία συνταγών, 
ακόμη και αυτών σε ηλεκτρονική μορφή.

etsy



Στο χώρο της κουζίνας μπορούν να παίξουν διακοσμητικό ρόλο


my creative days




ή να μετατραπούν σε αποθηκευτικά χρηστικά αντικείμενα



κι όχι μόνο για την κουζίνα.



Μπορούν άνετα να μετατραπούν σε δίσκους σερβιρίσματος





ή σε βοηθητικά μικροέπιπλα.



Πλέον μπορούμε να τις βρούμε σε διάφορα σχέδια
 εκτός του κλασσικού ορθογώνιου









Οι δικές μου σανίδες κοπής έχουν διακοσμηθεί με θαλασσόξυλα



και τα παλιά σκεύη φαγητού της γιαγιάς



 και κοσμούν το χώρο της τραπεζαρίας στο εξοχικό.




Ευελπιστώ να βρω κάτι πρωτότυπο για μία ακόμη σανίδα κοπής από την κουζίνα της μητέρας μου.
Αν έχετε να μου προτείνετε κάτι,πολύ θα ήθελα τη γνώμη σας.

Υ.Γ.  Η νέα εμφάνιση της ιστοσελίδας μου έγινε από τα μαγικά χέρια της φίλης
    Δήμητρας του DecorAsylum
Την ευχαριστώ πολύ !

                                                                              Τα φιλιά μου!