Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014

Φθινόπωρο στην πόρτα μας


Κι εκεί που κλαιγόμουν στη φιλενάδα μου ότι έχασα τις φωτογραφίες του φθινοπωρινού στεφανιού, να 'σου και παρουσιάζονται μπροστά μου στο laptop της κόρης στον κάδο ανακύκλωσης.Βρε,χαρά, βρε χοροπηδητά,αφού το έκανα το πάρτυ μου,είπα να καθήσω να σας πω και τη διαδικασία του diy μου.Πολύ απλά και φυσικά υλικά.
Καλαμπόκια! 


Τα ξεφλουδίζουμε...



και αφήνουμε τις φλούδες στον ήλιο να στεγνώσουν.






Κόβουμε τις φλούδες με το ψαλίδι στο μέγεθος που θέλουμε



και διπλώνουμε στη μέση .


   
Τις τοποθετούμε στο στεφάνι μας (από φελιζόλ)
και  στερεώνουμε το κάθε κομμάτι με μια καρφίτσα.

 
Κάποια λουλούδια ξεχασμένα που σας ''πιάνουν τόπο''
είναι η καλύτερη στιγμή να τα εκμεταλλευθείτε.



Τα δικά μου, λόγω του σχήματός τους,
τα πέρασα μέσα σε μια φλούδα
και το κάθε στέλεχος το στερέωσα στις φλούδες.



Λίγο χρωματάκι ποτέ δεν έβλαψε κανέναν,
 γι'αυτό και προστέθηκε στο στεφανάκι 
ένα ματσάκι αγριολούλουδα βαμμένα σε έντονο κρασουλί 
(εκ του κρασιού)


Το παλιό θαλασσόξυλο κάνει την εμφάνισή του και πάλι.



Η γιρλάντα  είναι τυπωμένη σε φωτογραφία λινάτσας, που πολύ μου άρεσε μια και η λινάτσα είναι φυσικό υλικό και πιστεύω ότι θα ταίριαζε πολύ με τις φλούδες και το θαλασσόξυλο.

Happy fall,λοιπόν, και φυσικά δεν εννοώ να πέσετε να τσακιστείτε,
αλλά να χαρείτε ένα υπέροχο φθινόπωρο.


                                                                                                                                                                    Τα  φιλιά μου!