Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2014

Μισές δουλειές

Είπα η γυναίκα να φτιάξω ένα γρήγορο στεφανάκι με υλικά που είχα από δω κι από κει.
Ξύλινα μανταλάκια που τα βρήκα κατά λάθος παραχωμένα στο μπαουλάκι μου,
κάτι σωληνάρια τέμπερας της κακιάς ώρας
 (γιατί από το μεγάλο χρονικό διάστημα που τα έχω η μπογιά είχε στερεοποιηθεί),
ένα παλιό σύρμα από μια κατασκευή μόμπιλ και ξεκινάμε.
'Ελα μου, όμως, που τα μανταλάκια ήρθαν λίγα για το στεφάνι 
 κι έτσι έντυσα το υπόλοιπο μέρος με τις περιβόητες φλούδες καλαμποκιού.


 




3 χρώματα :πράσινο,κίτρινο ,πορτοκαλί.





Όπως τα χρώματα των φύλλων στα δένδρα τώρα το φθινόπωρο.



Ένα παλιό κομμάτι από κουρτίνα που περίσσεψε



και που ταίριαζε στα χρώματα



πίστεψα ότι θα έδειχνε όμορφο για να το κρεμάσω.


Δεν μου πολυάρεσε όμως κι έτσι του'βαλα κορδέλες
(να κι η αντανάκλασή μου στο τζάμι)



κι ένα πουλί να του κρατάει συντροφιά.





Κι αν απορείτε για το λευκό χαρτάκι ,
είναι χαρτοταινία κατά λάθος κολλημένη από άλλη κατασκευή 
-που έφτιαχνα συγχρόνως με το στεφάνι-
αλλά δεν το αφαίρεσα, 
επειδή μου άρεσε ο τρόπος που το πουλί το κοιτάζει με απορία.



Ακούω προτάσεις ,κορίτσια.Να συμπληρώσω τα μανταλάκια;Να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάτι;
(το χαρτάκι εννοείται θα το αφαιρέσω,χαχαχαχα! )


                                                                                                               Φιλάκια πολλά!



Κι επειδή μου το ζητήσατε,νάτο αλλαγμένο  


και τα κορδελάκια ν'ανεμίζουν στο φύσημα του αέρα.