Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014

Φθινοπωρινό τζάκι




Όλα ξεκίνησαν μ'αυτήν την εικόνα...



Κι αφού έφτιαξα κι εγώ τη δική μου κολοκύθα,γέμισα με το καλαμπόκι από το φθινοπωρινό μου στεφάνι ένα παλιό βάζο που μοιάζει πολύ με κολοκύθα




και το στόλισα με σπάγκο  κι ένα μεταλλικό φύλλο περασμένο σε κορδόνι δέρματος (από παλιά μπομπονιέρα).




Η φύση είναι με το μέρος μου,αφού ακριβώς έξω από το εξοχικό σπίτι -άγνωστο πώς- φύτρωσε μέσα στα τσιμέντα ένα καλαμπόκι!!!




Έκοψα την κορυφή του και την στερέωσα στην παλέτα του ζωγράφου.Αρχικά ήθελα να κολλήσω επάνω του κάποια σωληνάρια τέμπερας που ήταν άχρηστα κι είχαν ήδη εξυπηρετήσει το σκοπό τους στο στεφάνι από ξύλινα μανταλάκια.
Προτίμησα όμως να τα σκορπίσω πάνω στο τζάκι μαζί με τα εκτυπωμένα φύλλα από το alililyblog.





Σ'ένα μπουκάλι από ρετσίνα στο χρώμα της ελιάς 
δανείστηκα την ιδέα του decorasylum.




Ένα παλιό κανάτι βάφτηκε λευκό και στολίστηκε με κλαδιά 
και το πλεκτό της γιαγιάς στόλισε το τραπεζάκι που φιλοξενεί το καλαθάκι με τα φθινοπωρινά φρούτα.




 Ένας σπάγκος και μερικά μανταλάκια ήταν τα πλέον κατάλληλα για να κρεμαστεί η γιρλάντα μου.
Τα σταφύλια από το καλαθάκι έδωσαν τη θέση τους σε άλλα φρούτα, 




καθώς αυτά έγιναν πρωταγωνιστές στον τοίχο πάνω από το τζάκι.


Σε όλα αυτά ,προστέθηκε και μια αληθινή κολοκύθα ν'ακουμπά νωχελικά στο κανάτι .




Πολύχρωμο το φθινοπωρινό μου στόλισμα στο ψεύτικο τζάκι, αλλά πιστεύω ότι πλέον η λέξη ''χρώμα'' δεν σας εκπλήσσει στις διακοσμητικές μου επιλογές.

Υ.Γ.  Αυτός ο τοίχος είναι πολύ λευκός ή κάνω λάθος;



Για περισσότερες ιδέες για τη διακόσμηση του τζακιού σας μπορείτε να επισκεφθείτε:

http://decorasylum.blogspot.gr/2013/09/fall-mantel.html





                                                            Φιλιά,φιλιά,φιλιά!