Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014

Η πρώτη μου φορά

Από καιρό σε καιρό δοκιμάζω να φτιάξω διάφορες συνταγές που προτείνουν οι διαδικτυακές μου φίλες.
Πολλές φορές καταπιάνομαι με τις πολύ εύκολες στην παρασκευή τους,άλλες φορές πάλι -μόλις δω μια φωτογραφία ενός λαχταριστού πιάτου- με πιάνει η λιγούρα κι αποφασίζω να το φτιάξω οπωσδήποτε.Στα pin μου με τις συνταγές έχω κρατήσει πολλά δικά σας πιάτα που προτείνετε και περιμένουν υπομονετικά τη στιγμή που θα τα τιμήσω(όσο βέβαια μου επιτρέπουν τα diy μου να βρω το χρόνο).

Ο Φωτάρας, φυσικά! , με προτρέπει-παροτρύνει  απαιτητικά ν'αφήσω ''τα βαζάκια και τα πολύφωτα'' (χαχαχαχαχαχαχχα  έτσι ονομάζει τις δημιουργίες μου ο σιχαμένος) και να φτιάξω κάτι της προκοπής, εννοώντας βέβαια πάντα κάτι  που να τρώγεται.

Μέχρι στιγμής έχω φτιάξει μπανανόπιτα και κολοκυθόπιτα από συνταγές της Λίλιας από το spoon-stories,
και σήμερα θα σας δείξω τις μαγειρικές μου ικανότητες στην πεντανόστιμη τάρτα της  Xρυσαυγής από τις laxtaristessyntages.

Έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου ότι θα τα καταφέρω, επειδή δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με τάρτες στη ζωή μου κι εξάλλου η κουζίνα δεν ήταν ποτέ το μεγάλο φόρτε μου.
Η παρακάτω εικόνα όμως 

και το  σχόλιο της Δήμητρας του decorasylum:
 '' το κομμάτι σε "κοιτάζει" με ύφος r u talking to me? !!!! ''

έκαναν τους σιελογόνους αδένες μου να παράγουν αυξημένες εκκρίσεις στην στοματική μου κοιλότητα.

Την επόμενη μέρα, λοιπόν, τα υλικά αγοράστηκαν ,
έμειναν μερικές μέρες πάνω στον πάγκο της κουζίνας
(να τα βλέπω για να μην ξεχνιέμαι...)
κι εχτές το βράδυ ξεκίνησε η μεγάλη αποστολή.
Τελικά , ήταν τόσο κατατοπιστική η συνταγή ,οι φωτογραφίες και οι οδηγίες της Χρυσαυγής που δεν δυσκολεύτηκα καθόλου.

Η ζύμη έτοιμη για ψήσιμο.


Η γέμιση ετοιμάζεται.



 Περιμένοντας να ψηθεί.

Έτοιμο!


Απλά ,αφήστε το μία ώρα να κρυώσει για να στέκεται η γέμιση επάνω στη ζύμη.Στο δικό μου σπιτικό ,βέβαια, αυτό δεν μπορεί να γίνει αφού ο Φωτάρας είναι της ανυπομονησίας στο φαγητό.
Πάντως ,δέχτηκα ακόμη μια φορά συγχαρητήρια για τη συνταγή της φίλης  μου.
Χρυσαυγή, ευχαριστώ πολύ!

                                                                         Φιλιά !!!