Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2014

Γενέθλια

Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο ξεκίνησα το ιστολόγιό μου.
Από ανάγκη να εξωτερικεύσω κάποιο βαθύ μου πόνο που μ'έπνιγε και ώρες δεν μπορούσα να λειτουργήσω στην καθημερινότητά μου.
Τελικά ,ενώ ξεκίνησε με κατάθεση σκέψεων και συναισθημάτων ,εξελίχθηκε σ'ένα diy ιστολόγιο που μ'έκανε να ξεχνιέμαι με τις κατασκευαστικές παρεμβάσεις σε αντικείμενα άχρηστα και να ξεπερνάω το στάδιο της κατάθλιψης που με είχε τυλίξει.
Μετά από ένα χρόνο βγήκα νικήτρια στον πόλεμο αυτό,με αρκετές βέβαια λαβωματιές.
Θα επουλωθούν,όμως, και σ'αυτό πιστεύω θα με βοηθήσετε πάλι εσείς,εν αγνοία σας.
Επειδή ,εσείς ,οι φίλες μου!, με στηρίξατε,με κάνατε να γελάσω,με κάνατε να θέλω να ζήσω την κάθε μέρα.Με κάνατε να περιμένω εναγωνίως την ώρα που θα μιλήσουμε και θα ανταλλάξουμε σκέψεις και ιδέες.
Για όλες τις στιγμές που μου αφιερώσατε και για όλες αυτές που περιμένω το 2015 να έχουμε μαζί,σας ευχαριστώ πολύ πολύ και σας αγαπώ που με κάνατε ν'αγαπήσω την Αλέκα ξανά.
Χρόνια καλά κι ευτυχισμένα!
Φιλιά!