Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2014

Ο δικός μου Secret Santa


 Ένα μέιλ- πρόσκληση από τη Ζήνα του efzin-creations με την 

ένδειξη Secret Santa

 με πληροφορούσε για ένα

Χριστουγεννιάτικο παιχνίδι που διοργάνωνε μαζί με την Τζία από

 το one perfect day.

H καθεμία μας θα είχε έναν κρυφό Santa και συγχρόνως η καθεμιά

μας θα ήταν ο κρυφός Santa για κάποια άλλη .

Πολλές φορές αυτές τις μέρες πηγαινοερχόμουν στα ΕΛ.ΤΑ. για να παραλάβω δεματάκια για το bazaar που ''τρέχει'' στο Λαγκαδά. Παίρνοντας μια απ'αυτές τις μέρες τα δέματα και ανοίγοντάς τα με περίμενε μια έκπληξη.Σ'ένα από αυτά ήταν και το δικό μου δωράκι από τον κρυφό μου Santa.

Η  Χριστίνα από το  fauxbilicious μου έστειλε τις ευχές της με μία υπέροχη καρτούλα

και ένα εξίσου λατρεμένο δωράκι...

 σε πουγκάκι στο χρωματισμό που μου αρέσει.


Μία  δημιουργία της που μας είχε παρουσιάσει στο blog της και μου είχε αρέσει φοβερά ,επειδή μπορεί να φορεθεί και στο λαιμό σαν κολιέ και στο χέρι σαν βραχιόλι.

Το δικό μου κολιέ-βραχιόλι το στόλισε με γούρια,
 έτσι ώστε η νέα χρονιά να μου πάει όλη ''δεξιά''
όπως μου έγραψε.


Δεν είναι πανέμορφο;


Την ευχαριστώ πολύ και για το δώρο της και για τις ευχές της .
Χριστίνα μου,θέλω να σου πω ότι τελικά από τη Θεσσαλονίκη δεν γλυτώνεις.Από τη Θεσσαλονίκη το δώρο που έλαβες και στη Θεσσαλονίκη το δώρο που έστειλες! Είναι καρμικό πλέον και θέμα χρόνου να βρεθούμε από κοντά.Σε φιλώ κι εύχομαι η νέα χρονιά να είναι ακόμη πιο δημιουργική για σένα με υγεία και χαμόγελο στα μέλη της οικογένειάς σου.


 Υ.Γ.Στο fauxbilicious.blogspot η Χριστίνα εκθέτει τις δημιουργίες της  και όχι μόνο.
 Αν σας άρεσε το κολιέ-βραχιόλι  κάντε ένα share στο G+ ή ένα repin από τον