Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2015

Πλεχτά σκουλαρίκια


Videoκλήση με skype=συνομιλία  με κόρη...
-''Σου στέλνω φωτογραφίες ,μαμάκα,να μου φτιάξεις τέτοια  σκουλαρικάκια ,γιατί τα έχουν ακριβά''.
-''Βρε,κορίτσι μου,τώρα ξεκίνησα να πλέκω,δεν ξέρω αν μπορώ να βγάλω τα σχέδια''.
-''Εγώ για σένα το κάνω,καλέ,μαμά,για να εξασκηθείς''
(μπούρδες! για τον εαυτούλη της κόπτεται).
''Αλλά, αν δεν μπορέσεις,δεν πειράζει...κάνε μου ό,τι θέλεις''.

( νόημα: μπορείς, δεν μπορείς,θα μου τα φτιάξεις! )




Τι να κάνω η Ελληνίδα μάνα!!!
Στρώθηκα,έψαξα,πρήστηκαν τα μάτια μου 
από τα τόσα βιντεάκια που είδα στο you tube 
και τελικά σα να έχω την εντύπωση 
ότι τα πήγα πολύ καλά για την πρώτη μου φορά.





 Έτοιμα !



                                                                                                           Φιλούθκια!