Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2015

Ένας Βαλεντίνος για κάθε περίσταση


Πέρυσι  είχα αφιερώσει την ημέρα αυτή  σε δύο πρόσωπα αγαπημένα,ένα που έχασα κι ένα που βρήκα .




Φέτος, ο Βαλεντίνος μου είναι αφιερωμένος εξαιρετικά στη Δήμητρα
 που έχει (όπως κι εγώ ) μεγάλη αγάπη στους μαυροπίνακες.

Επίσης, είναι αφιερωμένος σ'όσους θέλουν να κάνουν
 ξεχωριστά και ιδιαίτερα δώρα αυτήν την ημέρα.

Σε κάποια κατηγορία είμαι σίγουρη
 ότι θα εντάξετε και τον δικό σας Βαλεντίνο,
οπότε προχωράμε στο προκείμενο.





Για τους πρόσφατα χωρισμένους



Γι'αυτούς που είναι ακόμα στα σορόπια



Γι'αυτούς που ...νομίζουν ότι είναι στα σορόπια




 Για τους junk diyers



Για καψούρηδες



 Για...πολύ καψούρηδες


Για τους αιώνια   ''έφηβους''


 Για τους ρομαντικούς



Για τους ξεχασιάρηδες



 Για τον Φωτάρα μου!
 

Η φετινή διακόσμηση στον μπουφέ μου




Υ.Γ.  Ο Βαλεντίνος άργησε λόγω τεχνικών προβλημάτων .Ελπίζω όμως να άξιζε η αναμονή.
Οι περσινές κατασκευές για τη μέρα αυτή βρίσκονται   ε δ ώ     ε δ ώ   κι    ε δ ώ.



                                           Φιλιά πολλά!