Τρίτη, 21 Απριλίου 2015

Η έμπνευση του αρακά


Κάποιες φορές η έμπνευση έρχεται από κει που δεν την περιμένεις... 
από έναν άδειο τοίχο κι ένα καρφί
 που ξέμεινε μονάχο περιμένοντας να στολιστεί.

κι από την προηγούμενη φωτογραφία ξεπήδησε  το δικό μου diy .
Ψάχνοντας τις εικόνες google για καρφιά ,
δύο εικόνες μου τράβηξαν την προσοχή.
Οι σκουριασμένοι ήλοι που θα προσπαθούσα να φτιάξω, 
μέσα στις γιορτές του Πάσχα έφεραν στη σκέψη μου τον Τίμιο Ήλο της Σταύρωσης του Χριστού


και με όλα αυτά τα στοιχεία ξεκίνησα την προσπάθειά μου.
Από ένα χάρτινο διαφημιστικό φυλλάδιο έδωσα την πρώτη μορφή και όλη η κατασκευή περάστηκε με κομμάτια εφημερίδας 


και atlacol αραιωμένη με νερό.


Αφού στέγνωσε καλά ,περάστηκε με μαύρο χρώμα
 κι έπειτα με χρυσό αντικέ 
χωρίς να καλύπτει όλη την επιφάνεια του μαύρου χρώματος.
Στο τελείωμα ''έπαιξα'' με το πινέλο και με καφέ χρώμα
 και το αποτέλεσμα δεν με αδίκησε.




 

Ευχαριστώ την Χρυσαυγή για  τον αρακά της 
και τη Δήμητρα που τον πήγε σε άλλο επίπεδο.
Χωρίς αυτές  η έμπνευση γι'αυτό το diy μου, απλά ,δεν θα υπήρχε.



                                                                              Τα φιλιά μου!