Κυριακή, 19 Απριλίου 2015

Το φουξ... και το καρότο (Fucsia and the carrot)

07:30π.μ. 
Την έχω στήσει έξω από τα ΕΛ.ΤΑ. περιμένοντας ν'ανοίξουν την πόρτα.
Επιτέλους!
Ο νεαρός της security εταιρίας ξεκλειδώνει...μπαίνω και παίρνω θέση μπροστά από το ταμείο.Καλημερίζω και τείνω το χέρι μου στην υπάλληλο κρατώντας το χαρτί της ειδοποίησης για το δέμα μου.Ξέρω ότι είναι από την κρυφή μου κουνελίτσα ,αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι αυτή θα είναι ένα πολυαγαπημένο άτομο, μέχρι τη στιγμή που σκίζω μετά μανίας τον φάκελλο για να εμφανιστεί η ευχετήρια καρτούλα της και το δωράκι μου.


Το φουξ λαγούδι με την φούντα στον πισινό είναι επιτέλους δικό μου!!!!!!!!!!!!Μαζί το συνοδεύει ένα πανέμορφο βραχιολάκι  στα χρώματα που μου αρέσουν ,φτιαγμένο από τα χέρια της Ζήνας του EfZinCreations


Tην diy κατασκευή του λαγού-τελάρου μπορείτε να την δείτε  ε δ ώ


Κι επειδή η κρυφή μου κουνελίτσα ζητά κέρασμα,ένα καρότο πλεγμένο με βελονάκι είναι έτοιμο να ταξιδέψει και να στολίσει τον πασχαλινό της διάκοσμο .


Οδηγίες για πλέξιμο του καρότου με το βελονάκι θα βρείτε  ε δ ώ


 
Εγώ πάντως έσπευσα να στολίσω τον μπουφέ μου με το λαγουδάκι μου











Καλά,ούτε παραγγελία να το'χα!






Ζήνα μου ,ευχαριστώ πολύ για το δωράκι σου κι ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στο υπέροχο παιχνίδι ανταλλαγής δώρων.Εύχομαι και του χρόνου να είμαστε γερές να το επαναλάβουμε.


Τα κοσμήματα της Ζήνας θα τα βρείτε στο κατάστημά της στο etsy





                                                                             Φιλιά πολλά,κορίτσια!