Σάββατο, 9 Μαΐου 2015

Απλά,σ'ευχαριστώ!(Thank you my friend)




Όλα αυτά συνθέτουν τη φιλία και το καθένα από αυτά σου δείχνει ποιος είναι πραγματικά φίλος σου.
Ο πραγματικός φίλος δεν χρειάζεται να μένει πάντα κοντά,ούτε και να συναντιέστε συχνά.
Απλά να είναι πάντα ''δίπλα'' σου όταν θα τον χρειαστείς.

Χωρίς να της το ζητήσω,χωρίς να την παρακαλέσω,χωρίς να είναι κοντά
η καλή μου φίλη μού συμπαραστάθηκε,με εμψύχωσε,
με έβγαλε από μια καταθλιπτική δίνη που άρχισε να με καταπίνει.
Δίχως να το ξέρει μ'έκανε να χαμογελάσω ξανά ,
όπως τόσες φορές χαμογέλασα κάθε που μου προσέφερε τη βοήθειά της .

Δεν τα παράτησα,φιλενάδα, κι η αιτία ήσουν εσύ .
Εσύ που άφησες τον πολύτιμό σου χρόνο να χαθεί  για το δικό μου πρόβλημα,για τη δική μου λύση.
Εσύ που με πειθώ επέμεινες μέχρι τέλους ,δίνοντάς μου το χέρι της καρδιάς ,της ψυχής ,των λόγων σου .Εσύ που κατοικείς σε  μια κάμαρη μες στην καρδιά μου και μου δίνεις την αφορμή να σκέφτομαι ότι τελικά όλα μπορούν να συμβούν στη ζωή μας ,έστω και αργά.
Και στη δική μου ζωή συνέβης εσύ!

Σ'ευχαριστώ για όσα μού'δωσες και όσα (είμαι σίγουρη γι'αυτό) θα μου δώσεις.