Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2015

Κάλλιο αργά παρά ποτέ!(better late than never)

Είπα να ξαναπροσπαθήσω...
Αν θυμάστε την αποτυχία μου ,
σίγουρα θα πείτε ''τι το θέλει και προσπαθεί;''
Έλα μου ,όμως, που με πιάνει το γαϊδουρινό το πείσμα
 και μονολογώ:
''το πολύ πολύ να φάω τα μούτρα μου ακόμη μια φορά''.
Ε,και;

Μία εκτυπώσιμη εικόνα από την the graphics fairy
και μια παλιά πόρτα ντουλαπιού κουζίνας,
λίγο λευκό χρώμα(κιμωλομπογιά) και αραιωμένη atlacol.
Aυτά τα υλικά και πολλή υπομονή 
είναι τα μόνα που χρειάστηκα για το σημερινό diy.

Έβαψα με το χρώμα και κόλλησα την εικόνα με αραιωμένη atlacol


Eδώ είναι που χρειάζεται η υπομονή .
Την προηγούμενη φορά ήμουν βιαστική και απέτυχα.
Περίμενα,λοιπόν, 24 ώρες κι έπειτα (αφού μούσκεψα λίγο την επιφάνεια του χαρτιού)άρχισα να τρίβω.
Πρώτα το χαρτί 


και μετά το χρώμα με γυαλόχαρτο.
Όταν τελείωσα το αποτέλεσμα ήταν αυτό.


Αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένη...
Ήθελα να του δώσω πιο παλιά όψη 
και το έντονο λευκό δεν με βοηθούσε σ'αυτό.
Έτσι ,επειδή δεν είχα σκούρο κερί για να το περάσω,
αποφάσισα να ''φτιάξω'' το δικό μου σκούρο κερί
με το φόβο ότι μπορεί να αποτύχω ξανά .
Ανακάτεψα καφέ ακρυλικό χρώμα με το κερί 
και πέτυχα την απόχρωση που ήθελα.
Έπειτα το πέρασα πάνω σε όλη την επιφάνεια
και γρήγορα το σκούπισα με καθαρό πανί. 


Ε,τώρα,μάλιστα!


Για μεταφορά εικόνας δείτε στο
            decorasylum
 ε δ ώ        κι           ε δ ώ                                                       



                                                           Φιλιά πολλά πολλά!