Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2015

Σφαιρικός κόσμος



Βλέποντας τις υδρόγειες σφαίρες της   Wendy Gold
παρασύρεσαι να φτιάξεις τη δική σου εκδοχή.



Περνώντας μια βόλτα από τα παλαιοπωλεία της πόλης μου στο Μπιτ Παζάρ ανακάλυψα τον μικρό μου κόσμο σε μια vintage υδρόγειο σφαίρα.Η τιμή της με τα παζάρια μου έφτασε στα 2 ευρώ!Κάποιες φορές  οι παλαιοπώλες δεν ξέρουν την αξία των αντικειμένων που πουλάνε.Ήμουν τυχερή!


Αφού την διέλυσα...



...άρχισα να μεγαλουργώ!!!


Έτσι δείχνει τώρα 



αλλά, αν θέλετε, μπορείτε να μου προτείνετε κι εσείς κι άλλες παρεμβάσεις.
Οι ιδέες σας είναι καλοδεχούμενες!

Aν, βέβαια, είχα επιλογές θα διάλεγα αυτήν!
Eίναι η αγαπημένη μου.





Κάντε ένα πέρασμα από την 
του ΑrtDecorationCrafting





                                                              Φιλιά!