Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2016

Diy και Ανθρωπολογία







Αυτή η φωτογραφία

 ήταν για πολύ καιρό κρατημένη στα  αρχεία μου.
Ένα πανέμορφο έπιπλο από το γνωστό Anthropologie,
 πλεγμένο με μαλλί για να δημιουργηθεί η βάση 
κι έτσι να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν βοηθητικό τραπεζάκι .
Η τιμή του απαγορευτική...


Περίμενα πολύ για να βρεθεί η κατάλληλη ξύλινη βάση.
Ώσπου...  πεταμένο βρέθηκε  αυτό το σκαμνί, 
όπως και τόσα άλλα πράγματα που δεν έχουν δεύτερη ευκαιρία.
Είχα  έναν καλό συνεργάτη
 κι έτσι δεν χρειάστηκε  ούτε τρίψιμο, ούτε αστάρι ούτε κέρωμα,ούτε βερνίκωμα,
 εξοικονομώντας μου έτσι χρόνο και χρήμα.



εφαρμόζεται σχεδόν σε οποιαδήποτε

 επιφάνεια: 

ξύλο, μελαμίνη, φορμάικα, δέρμα, πλαστικό, ύφασμα, γυαλί,

 μέταλλα και κάνει  το βάψιμο παιχνίδι!



Με μόνο δύο χέρια πέρασμα βαφής σε γκρι απαλό (Sterling) χρώμα το θαύμα έγινε.Οι βαφές της Fusion  στεγνώνoυν  πολύ γρήγορα κι επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμα και μέσα στο καταχείμωνο γιατί είναι  eco and human friendly,  άοσμες  και χωρίς χημικές προσμίξεις .






Το βραχιολάκι και το μαλλί τα έλαβα ως δωράκι
 και στόλισα με αυτό μερικά βοτσαλάκια.



Και μετά περίμενε υπομονετικά την στιγμή που θα ήταν και πάλι χρήσιμο.





Το σκαμνάκι μου στολίστηκε με χρώματα.
Λίγο boho, λίγο gipsy, λίγο χωριάτικο, το όλο στυλ με ενθουσίασε
 και θα ταιριάζει πολύ με τα κιλίμια που έχω στο εξοχικό.



Δείτε πόσο λεία και καθαρή επιφάνεια δίνει  η  μπογιά αυτή καθώς στεγνώνει!
Χωρίς κερί,χωρίς βερνίκι!








Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα!
Εσείς τι λέτε;
 




Τις βαφές Fusion μπορείτε να τις βρείτε μόνο στη Θεσσαλονίκη στο

Την Ζήνα μπορείτε να την επισκεφθείτε στη σελίδα της στο 
καθώς και στο κατάστημά της στο 




Τα φιλιά μου!