Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Με αγάπη καμωμένα



που διοργάνωσε η Δράση Ελληνίδων Bloggers 
και το Αντωνοπούλειο Ίδρυμα 
για τα παιδιά με νοητική στέρηση έλαβαν τέλος.
Η Νίκη μου πήρε το βραβείο επικοινωνίας και χιούμορ.
Είμαι πολύ χαρούμενη για τον τίτλο αυτό, 
επειδή σα χαρακτήρας πιστεύω ότι έχω και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά.
Εξ'άλλου το κείμενο που συνόδευε τη Νίκη ήταν άκρως χιουμοριστικό, 
οπότε το βραβείο αυτό ήταν το ιδανικότερο γι'αυτήν.



Με αγάπη φτιάχτηκε η Νίκη, 
με αγάπη και οι πλεχτές καρδούλες 
για φίλες και συναδέλφισσες που μου τις ζήτησαν.






Οι δικές μου...

...στολίζουν ένα κλαδί στο διάκοσμο του σπιτιού.

Δύο από αυτές είναι στα χρώματα

 που προτείνει η Pantone για το 2016.


Και για να μη χάνω τις βελόνες και τα βελονάκια μου,
ένα μαξιλαράκι για καρφίτσες φτιάχτηκε από λινάτσα
 και περίσσευμα μαλλιών πλεξίματος με ξεχωριστό κέντημα
 λόγω του επερχόμενου Βαλεντίνου.


Το πιο ξεχωριστό που έφτιαξα όλες αυτές τις ημέρες 
θεωρώ ότι είναι η κάρτα για τον πιθανό Βαλεντίνο σας.

Ξύλο, πλέξιμο με βελονάκι και κέντημα πισωβελονιά.

Φυσικά στο αγαπημένο μου χρώμα,
 είναι έτοιμο να σας το χαρίσω
 για όσες από σας δηλώσουν
 ότι ενδιαφέρονται στη σελίδα μου στο 





Όμορφες υφασμάτινες καρδούλες  
καθώς και στεφανάκι για την ημέρα του Βαλεντίνου 
μπορείτε να απολαύσετε οπτικά στη













                                        Τα φιλιά μου!