Δευτέρα, 16 Μαΐου 2016

Eτεροχρονισμένη χαρά


Όπως πάντα ακόμη μία φορά με ταλαιπώρησαν στα  ΕΛ.ΤA. 
 και έλαβα το δώρο μου από την κρυφή μου κουνελίτσα ετεροχρονισμένα (κλαψ-λυγμ).
Έτσι μετά το Πάσχα πήγα να το παραλάβω και OMG!!!
 μου έστειλαν ξανά ειδοποίηση να παραλάβω το ίδιο δέμα μετά από 2 ημέρες
.
Το δεματάκι μου δεν ήταν δεματάκι...
παρέλαβα ένα μεγάλο πακέτο και το άνοιξα 
για να αντικρύσω τα καλούδια μου
 και να μάθω ποια επιτέλους είναι η κρυφολαγουδίτσα μου.


Ένα καλαθάκι γεμάτο λιχουδιές 


μία χειροποίητη κάρτα με τσαχπινιά-πασχαλίτσα




γεμάτη από  υπέροχες ευχές 



κι ένα μαγιάτικο στεφάνι από τσόχινα λουλούδια .

Το μυστήριο λύθηκε: αποστολέας του δέματος η Κατερίνα του mindspinfabrica







 Μερικές λεπτομέρειες από το στεφανάκι μου!!!

 







Προσεγμένη δουλειά και    χρώματα αγαπημένα!!!


Και μία γενική άποψη...


 Εγώ πάντως ,Κατερίνα μου, το έχω ήδη κρεμάσει στην πόρτα μου.
Σ'ευχαριστώ πολύ για την επιλογή των χρωμάτων και για τις ευχές σου.
Με το στεφανάκι σου η Άνοιξη και ο Μάης ήδη έχουν χτυπήσει την πόρτα μου.


Ένα ακόμη ανοιξιάτικο στεφάνι της Κατερίνας μπορείτε να δείτε 




    Πολλές ιδέες από την Κατερίνα θα βρείτε 

  • στον λογαριασμό της στο  G
  • στον λογαριασμό της στο pinterest


Θέλω να ευχαριστήσω και πάλι την Ζήνα του efzincreations 
που μας δίνει την χαρά μέσα από το Secret Bunny 
να λάβουμε δωράκια φτιαγμένα με αγάπη και να γνωρίσουμε νέες φίλες .
Και του χρόνου να είμαστε γερές όλες να το επαναλάβουμε.



Σας φιλώ όλες.Χρόνια πολλά!